Thursday, February 22, 2018
Hvorfor vælge ProCard?
Minimize

Kig på historien og andre kunders tilfredshed
Det er desværre næsten umuligt for almindelige mennesker at vurdere kvaliteten af et IT system. Hvordan vil det virke i virkeligheden og hvad med den daglige support? Et godt bud er at kigge på leverandørens eksisterende kunder. Hvis de er tilfredse, så bliver du det sandsynligvis også. Ifølge anonyme kundeundersøgelser svarer 90% af ProCard's kunder, at de er enten Tilfredse eller Meget Tilfredse.

Kig på økonomien og organisationen
Det vil også være meget fornuftigt at kigge på virksomhedens økonomi. Siden vi grundlagde ProCard for over 20 år siden, har vi sagt farvel til adskillige konkurrenter. Vi er her stadigvæk og vi er mere solide end nogensinde før. I dag omfatter ProCard's og Exerp's kundegrundlag således over 1000 klubber, herunder de meget store Nordiske kæder. Vi tilbyder dermed tryghed omkring kontinuitet og fremtidssikring, som ingen anden leverandør kan matche. Dette er meget vigtigt ved forretningskritiske systemer, for hvis din leverandør pludselig lukker, kan det ramme dig meget hårdt - især hvis du benytter en web/browser baseret løsning og ikke har data back-up.

Højeste kvalitet og service
Hos vore kunder er vore administrations systemer det helt centrale værktøj, der varetager de mest kritiske processer. Det gælder indadtil i forhold til økonomi og personale, og udadtil i forhold til online salg og medlemsservice. Den daglige ledelse og administration er derfor helt afhængig af, at systemet virker i alle dele - altid. Derfor har vi altid satset langsigtet på gennemtestede funktioner,  høj driftssikkerhed og på at levere markedets bedste og mest engagerede support.

Vi er afhængige af din succes
Vi rådgiver dig gennem hele opstartsfasen i forhold til PBS, hardware og internet. Vi sætter systemet remote, hvor vi over telefonen gennemgår installationerne og giver introduktion til systemet, så I er klar til indmelde og servicere medlemmer. Først herefter opkræver vi en månedlig licens- og serviceafgift, alt afhængig af, hvilke moduler klubben benytter. Vi investerer med andre ord tid og penge i nye kunder og har derfor en meget direkte interesse i, at netop vores kunder klarer sig godt. Når vi leverer eClub, gør vi det derfor i forventning om et godt og langvarigt samarbejde, hvor vi tager del i kundens udfordringer og muligheder - også langt ud over det strengt IT-relaterede.

  
Privacy Statement  |  Terms Of Use
Copyright 1994-2013 by ProCard ApS